4,0

Trixie

PREMIO SUSHI LIGHT

Wiek
Opakokwania100
g
4,0

Cechy karmy

Opakokwania100
g
Cena $
Ilość mięsa 90%
Filozofia Etyki
Holistyczna / BIO
Wolna od GMO
Bez Białka Kurzego
 
Hypoalergiczna
Bez Kontrowersyjnych Składników
Całkowicie bezzbożowa
 

OCENA UŻYTKOWNIKÓW

Skład.

Suszona skóra z białorybów (90% -  0,9% kwasów tłuszczowych omega-3 i 0,05% kwasów tłuszczowych omega-6), bataty.

Ryby

Naturalnie konserwowane

Typowa analiza.

Białko surowe 40.0 %; Tłuszcz surowy 6.0 %; Włókno surowe 2.0 %; Popiół surowy 6.0 %; Wilgotność 12.0 %; Kwasy tłuszczowe Omega 31.0 %; Kwasy tłuszczowe Omega 60.1 %.

  45% 0 20 45 70

Białko

  7% 0 10 30

Tłuszcze

  39% 0 20 45

Węglowodany

Plusy.

  • Wysoki procent składników mięsnych w suchej masie.
  • Wysoka wartość białka pochodzenia zwierzęcego.
  • Bez problematycznych zbóż (np.kukurydza, pszenica, soja).
  • Producent nie stosuje "gorszych" zamienników (np. białe ziemniaki, sorgo, rośliny strączkowe w nadmiarze).
  • Niska zawartość tłuszczy.
  • Nie zawiera białka kurzego.
  • Produkt lekkostrawny (dla zwierząt wrażliwych).
  • Naturalne przeciwutleniacze i konserwanty.
  • Bez syntetycznych dodatków (barwniki, wzmacniacze smaku).
  • Dobry stosunek ceny do jakości.

Minusy.

  • Wypełniacze roślinne mogą znacząco zawyżać wartość białka ogólnego.
  • Brak deklaracji co do polityki GMO.
  • Brak informacji o wartości energetycznej produktu.
  • Brak deklaracji odnośnie testów przeprowadzanych na zwierzętach!

Nasze sugestie.

Przysmak dla psów oparty o dwa proste składniki – suszone skóry ryb oraz odżywcze bataty. Na pewno będzie dobrą propozycja dla psów z problemami alergicznymi, a także dla psów otyłych, z uwagi na niską zawartość tłuszczy. Producent niestety nie podaje, czym konserwowany jest produkt. Dobry stosunek ceny do jakości.

O producencie.

Początek firmy to rok 1974, kiedy to Bonnik Hansen zakłada firmę Trixie we Flensburgu. Ponad dziesięć lat później firma przenosi się do nowej siedziby w Jarplund-Weding i zatrudnia 15 pracowników. W 2002 roku Trixie już jako GmbH przenosi się do parku biznesowego w Tarp i zajmujje ponad 15000m2 wraz z biurami i magazynami. Firma dynamicznie się rozwija, a w 2010 roku liczba pracowników sięga już 300, a powierzchnia magazynowa rozbudowuje się do 34.000m2. Obecnie Trixi GmbH produkuje zarówno dla zwierząt domowych i gryzoni, jak i zajmuje się akwarystyką i terrarystyką. Dysponuje blisko 50000m2 powierzchni magazynowej i wprowadza wpełni zautomatyzowany system składownia. Posiada dwóch bezpośrednich dystrybutorów we Francji i Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 350 pracowników.

Metka.

PRODUCENT

www.trixie.de

Niemcy
Niemcy

Wróć